
از سوي دانشجويان رشته كارشناسي گرافيك دانشگاه آزاد اسلامي ساري براي اولين بار نمايشگاه گرافيك و نوآوري ( ارتباط تصويري ) در دانشكده فني و مهندسي اين واحد دانشگاهي برپا شد
در اين نمايشگاه به مدت ۵ روز ۲۰۰ اثر از جديدترين آثار دانشجويان رشته گرافيك در زمينه هاي تصوير سازي ، آرم و نشانه ، خوشنويسي و طراحي حروف در معرض ديد علاقمندان قرار گرفت
دكتر كيومرث نياز آذري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در پايان بازديد از اين نمايشگاه در گفتگو با خبرنگار ما برگزاري اين نمايشگاه را توسط دانشجويان رشته گرافيك بسيار ارزشمند خواند و ابراز اميدواري نمود با افزايش دانشجويان رشته كارشناسي گرافيك در دانشگاه آزاد اسلامي ساري زمينه برگزاري نمايشگاههاي بزرگ با آثار ارزنده دانشجويان فراهم شود
وي تاكيد كرد : دانشگاهي پويا و سرزنده است كه در آن هر روز يك حركت علمي ، پژوهشي و هنري جديد انجام گيرد و سياست دانشگاه آزاد اسلامي ساري اين است كه زمينه تقويت ، توسعه و بروز استعدادهاي علمي ، پژوهشي ، فرهنگي و هنري دانشجويان را فراهم نمايد


