نماينده مردم ساري در مجلس گفت: تمام وزيران راه بعد از انقلاب از كمربندي شمالي بازديد كردهاند ولي اين پروژه هنوز به بهرهبرداري نرسيده است. به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، علياصغر يوسفنژاد يكشنبه شب در نشست شوراي شهر ساري با تاكيد بر اينكه مسايل مركز استان بايد با حضور استاندار مازندران بررسي شود، اظهار داشت: برآيند افكار عمومي درباره عملكرد شهرداري ساري مثبت است. وي تاخير در ساخت كمربندي شمالي را غيرطبيعي خواند و خاطرنشان كرد: تمام وزيران راه كشور بعد از انقلاب، معاونان وزير راه براي چند بار، استانداران بعد از انقلاب در مازندران و چند مدير ملي از اين پروژه بازديد كردند كه هنوز اين طرح افتتاح نشده است. عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه طولاني شدن پروژهها خسارتهاي بيشمار هزينهاي ميزند، تصريح كرد: بايد از شهرداري ساري تشكر كرد تا با وجود مشكلات مالي فراوان ساخت اين پروژه را تقبل كرده است. وي با تاكيد بر اينكه اين پروژه بايد فراشهرستاني ديده شود، عنوان پروژه ملي و بينالمللي براي كمربندي شمالي را سخن گزافهاي ندانست. يوسفنژاد خواستار اختصاص اعتبارات ملي براي اين پروژه در مركز استان مازندران شد و تصريح كرد: توقع اعضاي شوراي شهر ساري بهحق است. وي با تاكيد بر اينكه در سفر دولت به مازندران نيز اين موضوع دنبال شده است، اضافه كرد: حضور و بازديد وزير معين (نجار وزير كشور) از اين پروژه در سفر دولت نشان از اهميت اين طرح دارد. نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه تمام مهمانان سارويها از تاخير در افتتاح پروژه كمربندي شمالي، اطلاعاتي دارند، افزود: پروژه مال شهرداري نبود ولي با كمك شهرداري ساري بار اداره كل راه و ترابري توسط شهرداري به دوش كشيده شد. وي توجه به پروژه كمربندي شمالي را در فصل بودجه سال 90 حياتي دانست و خاطرنشان كرد: در پيشنويس بودجه اين پروژه بايد با اولويت بالا ديده شود. يوسفنژاد با اعلام اينكه توان مالي راه در مازندران ضعيف است، گفت: وقتي اعتبار محدود باشد بايد منابع بهدرستي مديريت شود.