عضو شوراي شهر ساري گفت: ساري براي توسعه شهري با توجه ويژه مديران ارشد مازندران نياز دارد. جمال باقري امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ساري با اشاره به پيشرفت پروژه مجموعه ورزشي فرهنگي منطقه آذربايجانيهاي ساري گفت: اين پروژه بر اساس برنامه زمانبندي شده با رضايتمندي شهروندان و اعضاي شورا پيش ميرود و بهجاست همزمان كنده كاريهاي آن منطقه ترميم شود. وي بابت ترميم كنده كاري خيابان دولت نيز از شهردار مركز استان تقدير كرد و خواستار نظارت بيشتر براي كيفيت مناسب آن شد. باقري در ارتباط با شكلگيري مناطق دوگانه شهرداري ساري گفت: اين تقسيمبندي عوارض و مشكلاتي براي شهروندان نداشته است و رضايتمندي آنان را در اين تدبير فراهم كرده است. وي ادامه داد: تا احداث ساختمان جديد شهرداري مناطق در همين مكان فعلي فعاليت شهرداري دو منطقه انجام شود. عضو شوراي شهر ساري خاطرنشان كرد: بر اساس قانون نظام صنفي كشور صنوفي كه داراي سازمان و متولي هستند مانند (سازمان نظام پزشكي) كه به طور مجزا فعاليت ميكنند ميتوانند بدون پرداخت عوارض تجاري كار كنند كه با توجه به مصوبه قبلي شورا در ارتباط با دريافت عوارض كه اشتباه سهوي بوده است پيشنهاد ميشود سازمان نظام پزشكي كه برابر قانون معاف از عوارض است از اين پس عوارض پرداخت نكند. باقري در ارتباط با عدم توجه مسئولان ارشد استاني در راستاي درخواستهاي مكرر اعضا شورا در ارتباط با مشكلات شهر ساري گفت: در جلسات و محافل مختلف با ابراز خرسندي از انتصاب استاندار مازندران كه قوه مقننه و مجريه را تجربه كرده است، فرزند مازندران بوده و سوابق اجرايي مفيدي داشته است خواستار حل مشكلات شديم ولي روزنه اميد نيافتيم. باقري خطاب به معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران بيان داشت: انتظار و توقع مردم مركز استان بيشتر از چيزي است كه از جنابعالي داشته و دارند. وي افزود: حداقل انتظار شهروندان ساروي و نمايندگان آنان در شورا اين است جلوي اجحافي كه به شهر ساري ميشود را بگيرند و مشكلات و مطالباتي كه از سوي نمايندگان شهروندان مطرح ميشود و بارها از سوي تريبونهاي مختلف خبري مطرح شده است را پيگيري كنند.