سرمربی سابق تیم استقلال اهواز بعد از حرف و حدیث های بسیار هدایت تیم صنعت ساری را به عهده گرفت. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تغییر و تحولات سرانجام به سراغ تیم صنعت ساری آمد و محمود سورتیچی که در فاصله 20 روز مانده به آغاز فصل هدایت این باشگاه را به عهده گرفته بود روز دوشنبه جای خود را به نادر دست نشان خواهد داد. نادر دست نشان که مشکل منشوری او حل شده ، به همراه اسفندیار بالویی بعنوان مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر تیم های پایه مشغول فعالیت می شود.
دوشنبه بیست و هفتم دی ۱۳۸۹ | 22:14