رئيس شوراي اسلامي شهر ساري گفت: تاكنون بيش از 7 ميليارد تومان براي اجراي پل روگذر ولي عصر(عج) هزينه شده است. به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، مهدي رضايي فرح آبادي شب گذشته در سيصدودهمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر ساري با بيان اينكه اجراي آسفالت در فصل بارندگي مناسب نيست، بيان داشت: شهرداري در تعيين زمانبندي بهرهبرداري پل روگذر ولي عصر(عج) به وعده خود عمل كرد ولي با افزايش رطوبت نسبي هوا اگر آسفالت پل صورت گيرد باعث كاهش كيفيت روكش ظاهري پروژه ميشود. رئيس شوراي اسلامي شهر ساري خاطرنشان كرد: تعيين محدوده حريم شهري موجب خدمات رساني مطلوب شهرداري ميشود. وي زحمات و تلاش شهرداري را در اجراي پروژه ولي عصر(عج) قابل تحسين دانست و افزود: براساس برآورد مشاور طرح، تاكنون بيش از هفت ميليارد تومان براي اجراي اين پروژه بزرگ شهر ساري هزينه شده است. رضايي با اشاره به اينكه در جلسه برنامهريزي بودجهاي، شهرداري بودجه كلاني را براي پل كابلي داراب در نظر گرفت، تصريح كرد: اختصاص اعتبار 13 ميليارد توماني براي پل كابلي داراب موجب فشار مالي به شهرداري ميشود كه در اين بخش با تغيير طرح ميتوان به كاهش هزينه پروژه كمك كرد. رئيس شوراي اسلامي شهر ساري يادآور شد: خواسته شهروندان خارج از حريم شهري تعيين و تكليف محدوده شهري از سوي شهرداري است تا ساخت و سازها قانوني صورت انجام شود. رضايي خاطرنشان كرد: با توجه به ساخت و سازهاي بيرويهاي كه در حاشيه شهر انجام ميشود، ضرورت دارد مشاور طرح در تعيين و تكليف حريم شهراقدام مجدانهاي داشته باشد تا تعامل بين شورا، شهرداري و مردم بيشتر از گذشته نمود پيدا كند. وي در رابطه با هدفمندسازي يارانهها گفت: در جلسه شوراي اداري شهرستان ساري فرماندار ساري از روند خوب هدفمندي يارانهها در شهرستان ساري خبر داد و از همكاري شهرداري و شوراي شهر براي اجراي اين طرح قدرداني كرد.