رئيس كميسيون فني و عمران شوراي اسلامي شهر ساري گفت: روحيه پرسنل شهرداري در شب عيد نبايد خراب شود و تمام كارگراني كه از سوي شهردار اخراج شده اند بايد مشغول به كار شوند. به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، فرامرز نقيبي شب گذشته در سيصد و سيزدهمين جلسه علني شوراي شهر ساري با بيان اينكه 800 پرسنل شهرداري با حكم كارگري مشغول به فعاليت هستند، بيان داشت: با توجه به سرسامآور بودن حق طبابت پزشكان ايجاد خانه بهداشت و حضور پزشكي عمومي در شهرداري ساري از ضروريات است. وي افزود: شهردار ساري بايد در پرداخت حقوق كارمندان تجديدنظر كند و با در نظر داشتن مشكلات پرسنل شهرداري، كاهش ميزان تعطيلي و اضافه كاري كاركنان جايز نيست. رئيس كميسيون فني و عمران شوراي اسلامي شهر ساري تصريح كرد: بيشتر پرسنل شهرداري با دارا بودن فرزند دانشجوي دانشگاه آزاد حتي نميتوانند شهريه ثبت نام فرزندان و معاش خانواده را با توجه به افزايش هزينهها تامين كنند. عضو شوراي شهر ساري با بيان اينكه مديريت با حداقل درآمد و راضي نگاه داشتن پرسنل هنر است، اظهار داشت: اگر ضعف مالي شهرداري موجب كاهش تعطيل و اضافه كاري پرسنل اين نهاد خدماتي ميشود برخي هزينههاي اضافي شهرداري چگونه تامين ميشود. وي ادامه داد: كارگري در شهرداري داراي دو فرزند بيمار تالاسمي است و هزينه درمان خانواده را از پاي درآورده است و براي به تعويق افتادن حداقل حقوق كارگري معترض ميشود شهردار بلافاصله حكم اخراج را صادر ميكند. نقيبي تصريح كرد: اين كارگر در پي خودسوزي بوده و با عملي شدن اين اقدام و فشار رواني چگونه مسئولان اين نهاد خدماتي ميتوانند جبران مافات كنند. رئيس كميسيون فني و عمران شوراي اسلامي شهر ساري اظهار داشت: روحيه پرسنل شهرداري در شب عيد نبايد خراب شود و تمام كارگراني كه از سوي شهردار اخراج شده اند بايد مشغول به كار شوند. نقيبي در بخش ديگري از سخنانش در ارتباط با ترميم آسفالتهاي سطح شهر ساري گفت: در روزهاي اخير مقداري قير به سازمان عمران شهرداري ساري تزريق شده است كه با تدبير شهرداري ميتوان برخي از معابر و كوچههايي كه ترميم آنها طولاني شده است مرمت كرد. وي افزود: با تعاملي كه بين معاون عمراني شهرداري ساري و كارشناسان عمراني در سطح شهر انجام شده است ميتوان برآورد كرد تا پايان سال ترميم كندهكاريهاي شهر انجام شود. * پل وليعصر را خودمان افتتاح ميكنيم عضو شوراي شهر ساري با اشاره به اينكه پروژههايي كه با همت شهرداري ساري به بهرهبرداري رسيده است نيازي به مسئولان كشوري در زمان افتتاح نيست، خاطرنشان كرد: مسئول كشوري در زمان بهرهبرداري و يا اجراي پروژه بازديد به عمل ميآورد و كارشان قيچي زدن رمان افتتاحيه است و جزء حرف چيزي نصيب ساري نميشود، حضورشان در زمان بهرهبرداري ضرورت ندارد. نقيبي افزود: پروژه پل وليعصر سازهاي ملي بوده ولي با پول مردم ساري احداث شده است و تا زمان بهرهبرداري اعتبارات ملي به آن تعلق نگرفت.