رييس اداره اوقاف و امورخيريه ساري از آغاز ثبتنام كلاسهاي قرآني طرح «بهاره» در آستانههاي امامزاده عباس(ع)، تكيه پهنهكلا و ملا مجدالدين ساري، خبر داد. به گزارش خبرگزاری اهل بيت (ع) ـ ابنا ـ «حجتالاسلام مسعود قرباني» در نشست كارگروه قرآني اوقاف و امورخيريه ساري از ثبت نام كلاسهاي قرآني طرح «بهاره» از پنجم ارديبهشتماه سال جاري خبر داد. وي افزود: در اين دوره خواهران و برادران در سنين مختلف ميتوانند از 15 ارديبهشتماه تا اوايل تيرماه در اين كلاسها حضور پيدا كنند. قرباني، تصريح كرد: با توجه به فعاليتهاي صورت کرفته توسط مربيان قرآن در شهرستان ساري ، پيش بيني شد در هفته معلم جوايزي به اين مربيان اهدا و از زحمات آنان تقدير شود. در ابتداي اين مراسم، مديران آستانههاي امامزاده عباس(ع)، تكيه پهنهكلا و ملا مجدالدين ساري، گزارشي از عملكرد فعاليتهاي قرآني و ديني سال 89 ارائه و سپس به بيان مهمترين برنامههاي سال 90 خود پرداختند. در اين كارگروه مقرر شد، اردويي سياحتي و زيارتي براي قرآنآموزان اين سه آستانه با مديريت «مجتبي حسيني» مديريت آستانه امامزاده عباس(ع) ساري در نظر گرفته شود.