رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر ساري گفت: تاكنون زميني براي ايجاد كارخانه زباله سوز ساري اختصاص نيافت. به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، سيد علي بهروش يكشنبه شب در صحن علني شورا با بيان اينكه زمين كلنگخورده كارخانه زبالهسوز مركز مازندران داراي معارض است، بيان داشت: جريان كلنگزني كارخانه زبالهسوز ساري سركاري بوده است. وي افزود: مسئولان استاني مردم را به بازي گرفتند و كارخانه زبالهسوز در ساري شكل نميگيرد. بهروش تصريح كرد: تاكنون نشستهاي زيادي براي رفع مشكلات مركز مازندران با مسئولان ارشد استان صورت گرفته است ولي نتايج به سرانجام نرسيد. وي با بيان اينكه برخي مسئولان ارشد استاني پيگيري اعضاي شورا را براي احقاق حق مردم ساري بداخلاقي ميدانند، گفت: آزادسازي كوي 22 بهمن براي ايجاد كمربندي سالها ساكنان اين منطقه بلاتكليف هستند كه بايد با اعتبار ملي محقق شود، وضع راههاي ساري نامطلوب است و بحث زباله و بسياري از مشكلات ديگر مركز مازندران را فقير كرده است و مسئولان پيگيريهاي شوراي شهر را بد اخلاقي ميدانند. * جمع آوري روزانه 250 تن زباله از ساري معاون خدمات شهري شهرداري ساري نيز با ارائه گزارش درباره فعاليتهاي خدمات شهري در محدود شهر بيان داشت: روزانه حدود 250 تن زباله از محدوده شهر ساري جمعآوري ميشود كه در اين ارتباط برخي روستاييان زبالهها را در حاشيه شهر رها ميكنند كه شهرداري موجاب به جمع آوري است. عبدالله عليزاده افزود: 40 دستگاه خودروي حمل زباله و نيز بيش از 500 نفر نيرو در واحد خدمات شهري به رفت و روب ميپردازند كه 250 تن زباله را به محل دفن حمل و نقل ميشود. وي اعتبار حمل روزانه زبالههاي مركز مازندران را 7 ميليون تومان دانست. عليزاده اظهار داشت: محل دفن زباله مركز مازندران تا سه سال آينده ظرفيت دارد و در اين بخش پارسال 410 ميليون تومان هزينه خاكبرداري و دفن زباله شده است.