رييس کميسيون نظارت و بهداشت شوراي اسلامي ساري گفت: نسبت به حل معضلات ساري بايد برنامهريزي دقيق و منسجمتري صورت گيرد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه مازندران، دکتر جمال باقري در جلسه علني شورا شهر ساري اظهار كرد: قوانين حاکم بر ساري بايد به صورت هماهنگ و جامع ديده شود و تمامي قوانين، مصوبات مجلس و هيئت دولت بايد در کنار هم ديده شود . وي ادامه داد: بحث خود گردان شدن شهرداريها وسهم نبردن از اعتبارات دولتي از ديگر مشکلات اين شهر است. رييس کميسيون نظارت و بهداشت شوراي اسلامي ساري با بيان اينکه شهرسازي متوليان متعددي دارد، گفت: دستگاه اصلي متولي برنامهريزي شهرسازي در کشور وزارت مسکن و در شهرستانها شهرداري است. باقري خاطرنشان کرد: نداشتن سند ثبتي اراضي و املاک يکي ديگر از مشکلات موجود است. رييس کميسيون نظارت و بهداشت شوراي اسلامي ساري يادآور شد: اعتقاد داريم درحق اين شهرستان کم لطفي صورت ميگيرد. باقري تصريح کرد: مشکل ما درخصوص بازگشايي کمربندي شمالي با مکاتبه و گفت وگو حل نميشود و بايد چاره اساسي انديشيد. وي افزود: بايد نسبت به حل معضلات ساري برنامهريزي دقيق و منسجم تري صورت گيرد. در ادامه معاون خدمات شهرداري ساري اظهار كرد: روزانه 240 تا 250 تن زباله در سطح ساري جمعآوري ميشود. عليزاده تصريح کرد: سال گذشته براي دفن زباله به صورت ماهانه مبلغ 9ميليون تومان و بابت حمل زباله در شبانه روز حدود 7ميليون تومان اعتبار هزينه شد. وي ادامه داد: سال گذشته 2ميليارد و200 ميليون تومان اعتبار به منظور جمعآوري و دفن زباله پرداخت شده است. معاون خدمات شهرداري ساري افزود: 256 کارگر در زمينه رفت و روب و 40 کارگر در زمينه جمعآوري زباله درحال فعاليت هستند.