عضو شوراي شهر ساري گفت: ساري از فقيرترين مراكز استاني كشور در بخش راه است. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ رضايي با اشاره به اينكه مسئولان حوزه راه كشور نسبت به راههاي اصلي مازندران بيتوجه هستند، گفت: ساري از فقيرترين مركز استاني است، كمترين فعاليت در بخش راهها براي اين شهر انجام نشده است و مسئولان استاني نيز نگاهي به توسعه شهر ساري ندارند . وي افزود: مردم شهر ساري ميخواهند در حد ديگر شهرهاي استان داراي كمربندي معمولي باشند ، مسئولان حتي نگاه شهرستاني به مركز مازندران ندارند. رضايي مردم ساري را صبور دانست و يادآور شد: مردم ساري بي توجهي مسئولان را تحمل ميكنند و هماكنون ديگر قانع نميشوند كه ساري كمربندي ندارد
چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۰ | 0:48