شهردار ساري گفت: ايجاد مسير دوچرخه سواري در دستور کار شهرداري ساري است. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه مازندران، علي حجازي شامگاه يکشنبه 13شهريورماه در جلسه علني شورا اظهار كرد: ايجاد مسير دوچرخه سواري در دستور کار شهرداري ساري است. وي افزود: مقرر شد طرحي در خصوص ايجاد مسير دوچرخهسواري در جاده فرحآباد ساري با هماهنگي راه و ترابري، تربيت بدني و نيروي انتظامي تهيه شود که متاسفانه اين امر هنوز پيگيري نشده و استانداري پيگير اين موضوع است. شهردار ساري خاطرنشان کرد: شهرداري به تنهايي نميتواند مساله مسير دوچرخه سواري را حل کند. حجازي تصريح کرد: شهرداري در خصوص مقابله با سد معبر و ساماندهي دست فروشان در هنگام شب به همکاري نيروي انتظامي نياز دارد. وي با بيان اينکه نگهداري شهر در هنگام شب برعهده نيروي انتظامي است، افزود: برخي از دست فروشان در اين زمان بساط ميکنند که نيروي انتظامي ميتواند درخصوص ساماندهي دست فروشان شهرداري را ياري کند. رييس کميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامي ساري در ادامه جلسه اظهار كرد: پتانسيل خوبي در خصوص طرح تحول اجتماعي در شورا وجود دارد و از چند کارشناس ميتوان دعوت کرد تا نظراتي در اين خصوص ارايه دهند. سيدمحمد آقاميري با بيان اينکه ساري تارُک علم کشور محسوب ميشود، بيان كرد: علم نجوم در اين شهرستان درخشيده و در اين راستا از دانشآموزان نخبه ساروي تقدير بعمل آمده است.