رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری ساري با در اختیار گذاشتن 200 میلیون تومان اعتبار به سازمان عمران براي لکهگیری آسفالت معابر اين شهرستان اقدام کند. به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی یکشنبه شب در صحن علنی شوراي شهر ساري با بیان اینکه با شروع سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس شهرداری ساری بر ای رفاه حال دانشآموزان تمهیدات لازم ایاب و ذهاب را در نظر داشته باشد، بیان داشت: تعرفه ثابتی برای تاکسی سرویسهایی که در اختیار مدارس قرار میگیرد از سوی تاکسیرانی اعلام و بدون واسطه سرویسها در اختیار مدارس گذاشته شود. وی با اشاره به اینکه با فرارسیدن پايیز فصل بارندگی شروع ميشود، متذکر شد: تمام معابر و کندهكاریهای سطح شهر تا پایان شهریور ماه سال جاری مرمت و آسفالت شود تا مشکلی برای پیادهروها و سوارهروها ایجاد نشود. رئیس شورای اسلامی شهر ساری بيان داشت: شهرداری ساري با در اختیار گذاشتن 200 میلیون تومان اعتبار به سازمان عمران براي لکهگیری آسفالت معابر اقدام کند. اين مسئول ایجاد روگذر در سهراه جویبار را بدون تعریض در اطراف، اقدام عمرانی نادرست دانست و گفت: شهرداری اولویت فعالیتهای عمرانی خود را به پروژههای کوچک و برخی نارساییهایی که موجب نارضایتی شهروندان را فراهم آورده اختصاص دهد. رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان شهرداری دارای فرزند دانشآموز هستند شهرداری در واریز حقوق و مزایای کارکنان اقدام کند تا این نیروهای خدماترسان شهرداری قادر به خرید ضروری اول مهر فرزندان خود باشند. در ادامه شهردار ساری با بیان اینکه جمعآوری دستفروشان معابر اصلی شهر اقدام ویژهای از سوی واحد سد معبر شهرداری ساری است، متذكر شد: شهرداری ساري تا ساعت 9 شب موظف به جمعآوری سد معبر است. سید علی حجازی با اشاره به اینکه در شورای سلامت استان به ایجاد مسیر پیست دوچرخه سواری در حاشیه برخی از خیابانها همچون کمربندیها تاکید شد، اذعان داشت: تربیت بدنی و راه و ترابری دو دستگاه اجرایی هستند که با کمک شهرداری در ایجاد این راه ورزشی اقدام میکنند در حالی که تاکنون هیچ یک از دستگاههای اجرایی مذکور فعالیت جدی خود را اعلام نکردند.