به همت مدسه علميه الزهرا(س) ساری مراسم افتتاحيه آغاز سال تحصيلی با توجه به تأثير مثبت آغاز سال تحصيلی جديد در مدارس و نقش آن در ايجاد شور و انگيزه برای طلاب در طول سال تحصيلی امروز، 26 شهريورماه برگزار شد. به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه حوزههای علميه، خاتمی، مدير مدرسه الزهرا(س) ساری در مراسم افتتاحيه آغاز سال تحصيلی اين مدرسه اظهار كرد: هيچ چيز بالاتر از كلام الهی نيست، خداوند به شما طلاب توفيق يادگيری علوم اسلامی و كلام الهی را داده و شما را انتخاب كرده است. وی با بيان داستان علمآموزی حضرت موسی(ع) از حضرت خضر(ع) افزود: موسی(ع) با اين كه پيامبر اولوالعزم بود ولی از مقام تحصيل و يادگيری فارغ نشد و شاگرد عبد صالح حضرت خضر شد شما طلاب گرامی هم كه دعوت شدهايد «فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ» در اين راه استقامت داشته باشيد. در ادامه اين مراسم حاجی تبار، استاد حوزه و دانشگاه نيز در سخنانی عنوان كرد: فرصتها برای انسان دوگونه است، فرصت به ياد ماندنی يا فرصت بر باد دادنی، شما طلاب هم بايد فرصتها را غنيمت شماريد و امروز روز شروع دينی و تحصيلی شماست بياييد امروز خاطره به ياد ماندنی بسازيد. وی اظهار كرد: شما طلاب، سفيران دين، پيك شريعت و مأموران دينداری هستيد و حضور شما در اين مكان مقدس از نعمات الهی است كه از اين نعمات از شما سؤال میشود.
دوشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۰ | 22:46