هشتمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار با حضور جمع کثیری از کارشناسان و مسوولان بهداشت حرفه ای و کار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور روز چهارشنبه درمجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) ساری برگزار شد. به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین آغاز به کار این همایش گفت: کارشناسان و مسوولان بهداشت حرفه ای کار بادر اختیار قرار دادن علم بهداشت محیط کار، تلاش دارند آسیبهای شغلی افراد را کاهش دهند و سلامت این افراد را تضمین کنند. دکتر ˈ محمد مهدی ناصحیˈ افزود: به این دلیل که افراد جامعه قسمت اعظمی از عمر خود را در محیط های کار صرف می کنند دانشگاه های علوم پزشکی کشور رشته بهداشت و ایمنی کار را مورد توجه قرار داده اند. وی اظهار داشت: تبادل تجربیات و اطلاعات و به روز رسانی اطلاعات افراد در زمینه بهداشت حرفه ای و کار از جمله اهداف برگزاری این همایش است. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در صورت ساماندهی فارغ التحصیلان رشته بهداشت محیط، قابلیت جذب و استخدام آنها در نهادها و دستگاه های مختلف وجود دارد. دکتر ناصحی از ارسال 750 مقاله به دبیرخانه هشتمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار خبر داد و افزود:این تعداد مقالات ارسال شده نشانه استقبال کارشناسان، متخصصان و مسوولان بهداشت حرفه ای و کار ازاین دوره از همایش است.